Project Reality Highlights/DEV Blog

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ELmariachi
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Re: Project Reality Highlights/DEV Blog

Beitragvon ELmariachi » Fr 18. Mai 2012, 08:49

Ich kann es auch nicht mehr abwarten bis zur neuen PR version. Kann sich noch jemand an die
Sangin Aprilscherz Karte errinern? Mit dem Papp chinook.. Das war glaub ich bei version 0.859
oder so.. Bloody, gibts ein ungefähres Datum für den release? Oder ist das top secret?
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atom9[CH]
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Re: Project Reality Highlights/DEV Blog

Beitragvon atom9[CH] » Fr 18. Mai 2012, 09:05

Ich hoffe doch sie werden wieder Wanda Shan reintun eine der geilsten INF und Hardware maps überhaupt ( Mit Havocs & Z-10s :hurra3: )
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Re: Project Reality Highlights/DEV Blog

Beitragvon K4on » Fr 18. Mai 2012, 10:32

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Weed-Killer:"MEC just started throwing people at us blindly." from all 4 directions.
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Re: Project Reality Highlights/DEV Blog

Beitragvon BloodyDeed » Sa 9. Jun 2012, 09:56

Ein paar interessante Neuerungen aus der "Waffenabteilung":

http://www.realitymod.com/forum/blogs/8 ... dates.html
Some no-nonsense art and gunplay-related updates for 1.0.
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Going from top to bottom, we have a new surprise for the USMC in the form of a new DMR replacing the aging M21 SWS platform. Keep in mind that the screenshot was deliberately taken at that angle to cover up one detail.. but those on the ball can already guess what it is on the end of that rifle.

Next we're happy to announce that the BUIS system is now fully implemented into our alpha builds, and works seamlessly into current gunplay.

3rd is a cosmetic addition, where those nasty first person opaque scopes have been hollowed out and with some creative visual acrobatics I've devised a better looking first person optic. Note that this doesn't affect how the 3D scope system looks (when you sight in).

Finally is progress on the FN MAG family of weapons. As you can see we're piecing together the bits lovingly one by one ready for animation and alpha implementation.

One more item that isn't in the screenshot montage is changes to the recoil and deviation system. We're hard at work modifying the recoil system to get a more visceral and satisfying experience slogging rounds down-range, with hopefully a greater emphasis on nailing that difference between smaller and higher caliber rounds and weapon types. Deviation also looks set to be tightened up considerably, but more updates on that down the track.

All this is just a small snippet of what we have in store for 1.0, so keep your pants zipped, your rifles up and yourself switched on for the next round.
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Re: Project Reality Highlights/DEV Blog

Beitragvon i-kill-you2 » Sa 9. Jun 2012, 10:03

Yeah m240 ftw!!!und wird es das dual scope auch für m16/m4 und g36 geben?
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Re: Project Reality Highlights/DEV Blog

Beitragvon DoctorWhose » Sa 9. Jun 2012, 10:13

Das Magazin von der M240B sieht ja mal sehr strange aus :D Sollte die nicht ein 100-Rounds Box Magazin haben?
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New guy in squad: "Need anything special?"
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Re: Project Reality Highlights/DEV Blog

Beitragvon BloodyDeed » Sa 9. Jun 2012, 10:49

Das ist ja auch noch nicht fertig :P
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Re: Project Reality Highlights/DEV Blog

Beitragvon Flashp0int94 » Sa 9. Jun 2012, 12:43

Holy fu***** shit!

Sind das Dual Scopes?
DAchte so was währe nicht möglich, naja egal.

Ich Liebe euch DEV's <333333
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This is my Panzerbefehlwagen, it befehls Panzer. ~KassaReD
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Re: Project Reality Highlights/DEV Blog

Beitragvon BloodyDeed » Di 12. Jun 2012, 09:11

Hehe, gibt noch vieles was als nicht möglich errachtet wurde :D
1.0 wird absolut grandios, soviel sei schonmal verraten.
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Re: Project Reality Highlights/DEV Blog

Beitragvon ELmariachi » Di 12. Jun 2012, 09:34

*sabber*
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