And yet i'm pretty sure that someone from NEW ERA WARFARE stated that we'll get an unban once i state that i had nothing to do with it.
Maybe i am 'toxic', but most of my members aren't. Also i know for a fact that not everyone in this NEW ERA WARFARE community is against an unban, since they're not all complete fucking retards.
United banned on NEW
-
- Serveradmin
- Community Member
Thought you might have figured on your own.
I guess you've made up your mind a long time ago, and what you wrote just proved it. It was basically a farce to cover up your arbitrary bullshit admining. Anyways, there's nothing left to say besides bad words, so let's just leave it as it is and blame me for trying again.
I guess you've made up your mind a long time ago, and what you wrote just proved it. It was basically a farce to cover up your arbitrary bullshit admining. Anyways, there's nothing left to say besides bad words, so let's just leave it as it is and blame me for trying again.
Zuletzt geändert von 3ti65 am Mi 19. Aug 2015, 18:20, insgesamt 1-mal geändert.
- ELmariachi
- Community Member
- Serveradmin
Da der Threadersteller laut eigener Aussage nichts mehr zum Thema hinzuzufügen hat und hier ansonsten nur noch schlimmer rumgeblubbert wird, mach ich den Thread zu.
Klappe zu, Affe tot.
edit, für alle dies interessiert: Ihr hattet eure faire Chance euch zu entschuldigen oder uns glaubhaft zu vermitteln nichts mit der Sache zu tun gehabt zu haben. Wurde, insbesondere von dir, durch banevade NICHT wahrgenommen. Für mich gibts da nichts mehr zu "verhandeln".
Klappe zu, Affe tot.
edit, für alle dies interessiert: Ihr hattet eure faire Chance euch zu entschuldigen oder uns glaubhaft zu vermitteln nichts mit der Sache zu tun gehabt zu haben. Wurde, insbesondere von dir, durch banevade NICHT wahrgenommen. Für mich gibts da nichts mehr zu "verhandeln".

Mr.Sherenai: Ich gehe jetzt in den Park und schlürf mir einen mit nem dicken Eis.